کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ممنوعیت اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم

14 آذر 1400 ساعت 20:55

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید مراجعه شهروندان قبل از اصلاح نما و بازسازی ملک به کمیته سیما و منظر در منطقه گفت: اجرای نمای رومی و کامپوزیت در شهر قم ممنوع بوده و در مسیر پیاده راه‌های هسته مرکزی این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای پیادهراه‌های پیرامون حرم مطهر اظهار داشت: با اجرای این پیاده‌راه‌ها سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر اصلاح می‌شود.

وی ساختمان‌های تاریخی در مسیر پیاده راه‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به اجرای سه مسیر پیاده‌راه در این منطقه مالکان به بازسازی ملک‌ها و اصلاح نما روی آورده و چهره خیابان‌های هسته مرکزی شهر در حال تغییر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تشکیل کمیته سیما و منظر در شهرداری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بازسازی و اصلاح نما در این منطقه بر اساس تأیید کمیته سیما و منظر بوده و باید با بافت تاریخی و هویت و فرهنگ شهر نیز هم‌خوانی داشته باشد.

وی همچنین به ممنوعیت اجرای نما رومی و کامپوزیت در شهر قم اشاره و بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان مجوز اجرای نمای رومی و کامپوزیت در این منطقه داده نمی‌شود و شهروندان قبل از اجرای نما حتماً به کمیته سیما و منظر مراجعه کرده و از کمیته تأیید بگیرند.

متین فر تأکید کرد: از کسبه درخواست داریم در صورت تصمیم بر اصلاح نما و بازسازی ملک خود به شهرداری مراجعه کرده و با هماهنگی‌های لازم اصلاح و بازسازی را آغاز کنند.***/ن

  www  

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 6263

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/6263/ممنوعیت-اجرای-نمای-رومی-کامپوزیت-پیاده-راه-های-پیرامون-حرم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir