تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 6256
مراسم کاشت نمادین نهال توسط دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز برگزار شد.
کاشت نمادین نهال توسط توریست دوچرخه‌سوار در بوستان شهید بنیادی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  مراسم نمادین کاشت نهال توسط دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی با حضور طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز در بوستان شهید بنیادی برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این مراسم اظهار داشت: اینکه یک دوچرخه‌سوار با کلاه ایمنی و دوچرخه اسرار به کاشت نهال دارد بسیار مهم بوده و آرزو داریم معابر و نمادهایی در شهر بنام این افراد باشد.

وی با قدردانی از اقدام فرهنگی و ارزشمند این دوچرخه‌سوار ابراز کرد: ترویج فرهنگ درختکاری و سبز نگه‌داشتن فضاهای شهری و حتی طبیعت به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه بیش‌ازپیش کوشا باشیم.

کرامت عزیززاده نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: بر این باوریم که کاشت نهال به‌ویژه در شهرها تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی‌ها داشته و باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی، دوچرخه‌سواری را عاملی برای نشاط و سلامتی دانست و افزود: دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک حمل‌ونقل پاک نقش بسزایی در کاهش ترافیک در شهرها و داشتن هوای پاک دارد و امیدواریم روزی برسد که مدیران و مسئولان کشور نیز برای رفتن به محل کار پابه‌رکاب شوند و از دوچرخه استفاده کنند.***/س

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mnik49nui5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما