تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 6250
شهردار قم با اشاره به نام‌گذاری خیابان‌ها با عنوان شهدا ازجمله شهید فخری زاده گفت: این نام‌گذاری‌ها در واقع تابلوهایی بوده که راه را گم نکنیم و بدون شک بهترین حرکت فرهنگی است.
نام‌گذاری خیابان‌ها به نام شهدا از اقدامات مهم فرهنگی در کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد در حاشیه آغاز عملیات اجرایی خانه موزه دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده که توسط شهرداری قم آغاز شد، اظهار داشت: این خانه موزه قرار است به یاد و نام این شهید والامقام چراغی در فراروی جوانانی باشد که خواهان شناخت ابعاد مختلف شخصیتی دکتر فخری زاده بوده که درنهایت با الگوگیری از این شهید نجات‌بخش شوند.

وی با بیان اینکه بدون شک فرهنگ ایثار و شهادت باید روزبه‌روز ترویج کنیم ابراز کرد: شهدایی مثل شهید فخری زاده و دیگر شهیدانی که در حقیقت در این راه قدم برداشته‌اند را بتوانیم برای شناخت مسیر تعالی استفاده کنیم.
شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید اینکه نمی‌دانیم در میان این جوانان چه کسی به چه جایگاهی خواهد رسید، با اشاره به نام‌گذاری خیابان‌ها با عنوان شهدا ازجمله شهید فخری زاده تصریح کرد: این نام‌گذاری‌ها در واقع تابلوهایی بوده که راه را گم نکنیم و بدون شک بهترین حرکت فرهنگی است.****س

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8pbjh8w79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما