تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 6246
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای پروژه گازرسانی و اجرای شبکه گاز خطوط B2 و B4 شهرک خودرو با صرف اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی و اجرای شبکه گاز خطوط B2وB4 شهرک خودرو افزود: این پروژه با هدف تأمین و تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز جهت راه‌اندازی این مجموعه عظیم و با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح طی یک برنامه زمان‌بندی ۴ ماهه انجام‌شده است تصریح کرد: اجرای ۱۰۰۰ متر طول خط ۶۳ میلی‌متر فشار متوسط،۴۵۰ متر طول خط ۱۶۳ میلی‌متر و همچنین نصب ۷۵ عدد علمک گاز جهت واحدهای احداث‌شده در این دو خط، طی فرآیند مذکور انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در ادامه بیان داشت: جهش بزرگی در تکمیل زیرساخت‌های شهرک خودرو صورت پذیرفته که این امر سبب توسعه هر چه بیشتر این مجموعه عظیم و تسریع در فرآیند انتقال، ساماندهی و استقرار اصناف و صاحبان مشاغل خودرویی خواهد بود.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.xemfuqe8msfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما