سه شنبه ۲۸ دي ۱۴۰۰
حضور مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در سامانه ۱۳۷ /پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم امروز با حضور در سامانه 137 به‌صورت مستقیم پاسخگوی شهروندان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محسن میرهادی امروز در ادامه چهارمین دوره طرح “شهروند پرسشگر مدیر پاسخگو” با حضور در سامانه ۱۳۷ به ۳۷ تماس شهروندان به‌صورت مستقیم پاسخ داد.

بیشترین تماس‌های شهروندان مربوط به موضوعات نظافت و رفت‌وروب معابر، جمع‌آوری پسماند، سد معبر و … بوده است.

طرح “شهروند پرسشگر مدیر پاسخگو” باهدف ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهری هر هفته چهارشنبه با حضور یکی از مدیران از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ برگزارشده و شهروندان می‌توانند به‌صورت مستقیم با مدیران شهری گفت‌وگو کنند.

لازم به ذکر است مطالبات شهروندان به‌صورت مستقیم پیگیری شده و تا ماه‌ها در آرشیو سامانه ۱۳۷ حفظ و نگهداری می‌شود و جواب پیگیری مدیران به‌صورت مستقیم به شهروند مطالبه‌گر گزارش داده می‌شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

*نام و نام خانوادگي :

پست الکترونيکي :

*مطلب :
۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
آخرين عناوين
پربازديدها
پربحث ترین ها