تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 6234
فرزند شهید فخری زاده با قدردانی از راه‌اندازی خانه موزه پدر شهیدش در قم گفت: ایجاد این موزه سبب می‌شود ما انسان‌ها از مسیرهای درست و کارهای منتهی به موفقیت درس بگیریم.
راه‌اندازی خانه موزه شهید فخری زاده سبب ایجاد چراغ راه برای مردم می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی فخری زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه موزه شهید فخری زاده، با قدرانی از این اقدام ارزشمند اظهار داشت: ایجاد این خانه موزه کار بسیار ستودنی است، زیرا  این موزه در محل ولادت، رشد و زندگی شهید تا سن ۱۷ تا ۱۸ سالگی ایجادشده است.

وی با بیان اینکه ایجاد این خانه موزه مصداق بارز فرمایش رهبری مبنی بر- زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست- است، ابراز کرد: این کار فرهنگی ارزشمند شرایطی را برای ما انسان‌ها ایجاد می‌کند که از مسیرهای درست و کارهای منتهی به موفقیت درس بگیریم، بنابراین ایجاد مسیر ارزشمند است.

فخری زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پدرم مسیری را طی کرد که لیاقت رسیدن به این جایگاه را پیدا کرد و به‌طور حتم هدایت و عنایت خدا نیز در مسیر هدایت تأثیرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های طی این مسیر و راه‌های این مسیر پیچیده تأسی کردن به بزرگان است و چه خوب است که این جایگاه را خوب طی کنیم.****/س

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w93rak9xtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما