تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 6004
نایب قهرمان نوجوان پارکور آسیا گفت: با وجود مصدومیت توانستم در رقابت‌های پارکور قهرمانی آسیا تنها با اختلاف یک امتیاز نایب‌قهرمان آسیا در رشته پارکور شوم.
ایستادن نوجوان قمی بر سکوی دوم آسیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد اکبری که متولد نیمه دی‌ماه سال 84 است توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و طی سه مرحله رقابت که به دلیل پاندمی کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شد شرکت کند و تصاویر حرکات ورزشی پارکور خود را به سازمان بین‌المللی برگزاری ارسال کند و در بین 5 نفر برتر پایانی قرار بگیرد.

وی در گفتگو با خبرنگار قم فوری اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا از مهرماه آغاز شد ولی مسئولان پارکور کشور در شهریورماه رقابت‌های انتخابی را برگزار کردند و افراد برتر در رده‌های سنی مختلف را انتخاب کردند و من‌بعد از طی مراحل مختلف داخلی و بین‌المللی توانستم در جمع 5 نفر پایانی قرار بگیرم، اما در ابتدای مسابقات دچار مصدومیتی شدم که حتی کمیته فنی تیم ملی هم به من گفتند از ادامه رقابت‌ها می‌توانم کناره‌گیری کنم ولی به دلیل علاقه و اشتیاق به رشته پارکور و پرچم کشورم رقابت‌ها را با تمام توان ادامه دادم و بالاخره توانستم مزد زحماتم را دریافت کنم.

نایب قهرمان نوجوان پارکور آسیا با اشاره به تلاش های مربی خود اکبر باباخانی گفت:از مربی خودم که تمام تلاش و همت خود را برای پیشرفت شاگردانش بخصوص من بکار برد تشکر می کنم ،در دوران کرونا تمرین کردن و محیط تمرینی بسیار سخت پیدا می شد و من مجبور بودم در فضای باز و در پارک ها تمرین کنم که مربی دوستداشتنی پارکور قم با برنامه ریزی تمرینی و فراهم آوردن شرایط خوب من را هدایت کرد و امیدوارم توانسته باشم مزد زحماتشون را جبران کرده باشم.

محمد اکبری با بیان اینکه دوست دارد این رشته به رقابت‌های المپیک هم راه پیدا کند افزود: من شش سال است که وارد این رشته ورزشی شدم و بسیار به آن علاقه‌مند و وابسته هستم و دوست دارم با راهیابی پارکور به المپیک بتوانم مدال المپیک را به ویترین مدال‌های خود و کشورم اضافه کنم.

رشته های معتبر ورزشی همواره مورد حمایت کمیته های ملی المپیک کشورها هستند و بازیهای آسیایی و المپیک های تابستانی از جمله رقابت های معتبری هستند که رشته های ورزشی همواره تلاش می کنند که به این رقابت ها راه پیدا کنند و صاحب مدال شوند.

پارکور یا شهرنوردی باتوجه‌به جذابیت‌های بسیار زیاد آن در جهان طرفداران زیادی دارد که در صف ورود به میدان بزرگ المپیک تابستانی است.

 

 

انتهای پیام/150

https://qomefori.ir/vdcb.gb0urhbgaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما