تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 5748
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی 3 مکان برای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در شهر قم گفت: هزینه‌هایی برای این اماکن شده اما به خاطر عدم هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول استانی به نتیجه مطلوبی نرسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحسن میرهادی در دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری، با اشاره به اقدامات شهرداری قم برای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی اظهار داشت: برای ساماندهی کارگران ساختمانی، شهرداری قم از سال‌های گذشته در ۳ نقطه اصلی شهر فضایی جهت ساماندهی و استقرار آن‌ها مشخص کرده است.

وی با تأکید بر اینکه میدان نبوت، میدان رزمندگان اسلام و میدان امام در قالب این طرح موردتوجه شهرداری قم قرار گرفت اذعان کرد: هزینه‌هایی برای این اماکن شده اما به خاطر عدم هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول استانی به نتیجه مطلوبی نرسید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: هدف از این ساماندهی ثبت اسامی و اطلاعات این کارگران در سیستم و سامانه‌های موردنظر بود که این مهم به دلیل عدم همکاری برخی دستگاه‌ها صورت نگرفت.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.jdtiw6decgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما