تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 5714
نخستین مرکز ساماندهی دریافت و پردازش پسماند خشک تفکیک شده در مبدا شهر قم به همت سازمان مدیریت پسماند احداث و در آینده نزدیک به یهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، به منظور جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در سطح شهر قم و ساماندهی فعالان این صنف، نخستین مرکز ساماندهی دریافت و پردازش پسماند خشک تفکیک شده در مبداء شهر قم احداث شده است.

فعالیت این مرکز که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید باعث خواهد شد تا علاوه بر دستیابی به اهداف فوق، کاهش ضریب مخاطرات زیست محیطی و بهداشتی شهر قم نیز تحقق یابد.

این مرکز در محلی به وسعت  ۱۵ هزار متر مربع احداث و غرفه‌های مختلفی در آن ایجاد شده است تا با سامندهی فعالان صنوف مرتبط با دریافت و پردازش پسماند خشک، امکان فعالیت آنان با ایجاد زیرساخت‌های تخصصی فراهم شود.

ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت استقرار صنوف مرتبط، ایجاد امکانات نظارتی نظیر نصب سیستم دوربین‌های نظارتی، امکانات رفاهی و خدماتی و استفاده از باسکول دیجیتال از جمله ظرفیت‌هایی است که به همت سازمان مدیریت پسماند در این مرکز ایجاد شده است.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.zawct1ay5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما