تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 5706
معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت شناسایی افراد واکسن نزده در دستگاه‌های اجرایی گفت: برای شناسایی و رصد دقیق این افراد باید سامانه‌ای توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا طراحی و در اختیار دستگاه‌های استانی قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکریان امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: برای اینکه لکه گیری و رصد روند مبارزه با کرونا در قم دقیق‌تر باشد نیاز است تا افرادی که واکسن نزده‌اند جهت اقناع سازی شناسایی شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: اگر سامانه‌ای در ستاد ملی مبارزه با کرونا با داده‌های مورد نیاز فردی و گروهی طراحی و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، مسئولان با وارد کردن اطلاعات کارکنان خود می‌توانند نسبت به شناسایی افرادی که واکسن نزده‌اند را عملیاتی کرده و نسبت به اقناع سازی گروه‌های هدف بصورت جزئی‌تری وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سامانه‌ای عملیاتی شده در سطح کشور مبنی بر شناسایی موردی افرادی که اقدام به واکسن نزده‌اند، وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ابراز داشت: طراحی چنین سامانه‌ای در عصر حاضر با وجود دیتاها و داده‌های مورد نیاز مساله پیچیده‌ای نیست و با اجرایی شدن آن امکان اعمال سیاست‌های تشویقی و بازدارنده سخت خواهد بود.

وی همچنین ابراز کرد: تمدید پروانه تاکسی در شهر قم منوط به دریافت هر دو دُز واکسن شده و علاوه بر این بازرسی‌های غیرمحسوسی نیز جهت رعایت کامل پروتکل‌ها در حال انجام است.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.yeifuqeamsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما