تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 5704
مشاور شهردار قم با تأکید بر حضور سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در مناطق کم برخوردار گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری بلندمدت در این حوزه می‌توان توسعه شهر را در همه مناطق شهر سرعت داده و در توزیع عادلانه خدمات تأثیرگذار باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار در شهر اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی موتور محرک توسعه در همه کشورهاست و باید به آن به‌عنوان یکی از راهکارهای قطعی در توسعه شهر قم توجه کنیم.

وی پتانسیل بلوار پیامبر اعظم(ص) را برای جذب سرمایه‌گذاری مطرح کرد و افزود: بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان یکی از فرصت‌های اقتصادی شهر باید موردتوجه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

مشاور شهردار قم، جذب سرمایه‌گذاران را نیازمند برنامه‌ریزی کلان در شهر دانست و ابراز کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری بلندمدت در این حوزه می‌توان توسعه شهر را در همه مناطق شهر سرعت داده و در توزیع عادلانه خدمات تأثیرگذار باشد.

وی یکی از راهکارهای توسعه مناطق کم برخوردار را ایجاد جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق ذکر کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر می‌توانند با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردارتر و ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری توسعه را در این مناطق تسریع کنند.

طلایی با درخواست از شهرداران مناطق برای معرفی پتانسیل‌های هر منطقه برای سرمایه‌گذاری تصریح کرد: باید فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در هر منطقه شناسایی و به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

وی در پایان با اشاره به هزینه‌های توسعه و اداره شهر خاطرنشان کرد: امروز شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها ورود کرده و با توجه به شرایط اقتصادی دولت، جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کرده و توسعه پایدار را در شهر رقم بزند.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.vnmt23nqkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما