تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 5701
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به فعالیت‌های اين سازمان توسعه و عمران در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت هیچ پروژه عمرانی تعطیل نشد و اجرای طرح‌های مختلف با جدیت تمام دنبال و همچنان نیز ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید ابوالفضل میریک امامی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: تعامل دوجانبه با دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح‌های مختلف برای ارتقاء خدمات درمانی به شهروندان را یک وظیفه و افتخار در خدمات‌رسانی در مجموعه شهرداری قم می‌دانیم .

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: بر این باوریم اگر در هر بخشی ازجمله بهداشت محیط، شهرداری خدمات بیشتری ارائه دهد، شاهد کاهش بیماری‌ها خواهیم بود.

وی به فعالیت‌های سازمان توسعه و عمران در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در این مدت هیچ پروژه عمرانی تعطیل نشد و اجرای طرح‌های مختلف با جدیت تمام دنبال و همچنان نیز ادامه دارد.

میریک امامی با بیان اینکه این سازمان در حال حاضر اجرای طرح‌های مختلف بزرگ عمرانی شهرداری را بر عهده دارد خاطرنشان کرد: شهرداری همواره در این راه در کنار بخش بهداشت و درمان استان است.

امامی همچنین در سخنان خود از تلاش‌های مدافعان عرصه سلامت در مبارزه با کرونا و درمان بیماران قدردانی کرد و گفت: ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کارهای خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام‌شده و شهرداری نیز آماده همراهی لازم است.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه با اهداء لوح سپاس، از مدیرعامل و معاون اجرایی سازمان توسعه و عمران به جهت همکاری در ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم قدردانی شد.***

   

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.78nbjh8fz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما