تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 5696
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با بيان اينكه در ایجاد شهر و بهسازی‌ها و طراحی معابر جدید به سمت‌وسوی خوبی برای مناسب‌سازی در حرکت هستيم، گفت: تلاش مدیریت شهری این بوده كه همه افراد توانا و کم‌توان بتوانند از محیط‌های شهری استفاده كنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  رضا خانه‌زاد یزدی در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز قم، در مورد تلاش شهرداری در سال‌های اخیر در زمینه مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های ویژه روشندلان و افراد ناتوان اظهار داشت: اگرچه شرایط برای روشندلان و دیگر عزیزان که دارای مشکلاتی برای عبور و مرور بوده هنوز ایده آل نیست، ولی انصافاً در ایجاد شهر و بهسازی‌ها و طراحی معابر جدید به سمت‌وسوی خوبی در مناسب‌سازی حرکت می‌کنیم.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: تحولات خوبی در سال‌های اخیر در مناسب‌سازی معابر در جهت تردد افراد معلول و روشندلان اتفاق افتاده است و تلاش مدیریت شهری این بوده که همه افراد توانا و کم‌توان بتوانند از محیط‌های شهری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معابر و بوستان‌ها دارای اهمیت بوده و حتی در بوستان‌ها نیز همسطح‌سازی‌هایی انجام‌شده و روشندلان می‌توانند با رمپ حرکت داشته باشند تصریح کرد: این اقدامات سبب شده تا افراد معلول قادر به استفاده از بوستان‌ها و معابر باشند.

خانه‌زاد یزدی عنوان کرد: ممکن است در بوستان‌هایی که کوهستانی بوده محدودیت‌هایی وجود داشته باشد ولی در این بوستان‌ها نیز تمهیداتی برای عبور و عبور این عزیزان اندیشیده شده و بسیاری از بوستان‌های شهر قم به سمت بهسازی رفته‌اند و شرایط بهتری داریم.

به گفته وی، شورای شهر و شهرداری، سالانه برنامه‌هایی در زمینه مناسب‌سازی معابر دارند و هرسال یک معبر را در هر منطقه برای مناسب‌سازی حرکت معلولان در برنامه داریم و به‌خصوص در هسته مرکزی شهر با بهسازی و آرام‌سازی و پیاده‌روسازی این برنامه‌ها تحقق‌یافته که بهسازی در خیابان‌های ارم و انقلاب در اطراف حرم ازجمله آن است.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.wnmt23n--ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما