تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : 5695
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتصال فضای سبز محدوده بوستان هزارهکتاری به شبکه آبیاری تحت‌فشار با اعتبار 4 میلیارد ریالی خبر داد.
اتصال فضای سبز بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم به شبکه آبیاری تحت‌فشار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پروژه لوله‌گذاری و آبیاری تحت‌فشار بوستان هزارهکتاری اظهار کرد: این پروژه در راستای تقویت شبکه آبیاری تحت‌فشار در سطح شهر و حذف آبیاری تانکری در محدوده پردیسان بوستان هزار هکتاری اجراشده است.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد ریال برای این پروژه توسط شهرداری هزینه شده است افزود: بیش از ۴۰۰ متر لوله ۱۱۰ میلی‌متری و قریب به ۲۵۰۰ متر لوله ۵۰ و۶۳ میلی‌متر و هزار متر لوله ۲۵ میلی‌متری در این پروژه به کار رفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: این پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ متر از خیابان کوچه یک مولوی (پشت دانشگاه قرآن و عترت) و خیابان اندیشه، خیابان شهید آقا یوسفی، شهید آقا محمدی، زمرد و ایمان واقع در پردیسان را از آبیاری تانکری جدا و به شبکه آبیاری تخت فشار متصل می‌کند.

وی با اشاره به اقداماتی که در سال‌های اخیر در راستای کاهش آبیاری تانکری در سطح شهر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵ درصد فضاهای سبز سطح شهر که امکان راه‌اندازی سیستم‌های تحت‌فشار را داشته‌اند به این سیستم مجهز شده‌اند.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.y9nrak93npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما