کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان خاص/امضای تفاهم‌نامه بین جامعه نابینایان و سازمان فرهنگی شهرداری قم

25 مهر 1400 ساعت 21:51

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنري و ورزشی شهرداری قم از امضای تفاهم‌نامه با جامعه نابینایان خبر داد و گفت: تأمین شور و نشاط اجتماعی برای تمام افراد جامعه یکی از وظایف شهرداری بوده و بخشی از مخاطبان شهرداری افراد معلول هستند که برنامه‌های ویژه‌ای برای آنان تدارک دیده‌شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: بخشی از مخاطبان برنامه‌های فرهنگی ما افراد معلولین هستند که برای آن‌ها نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌شده است.

وی از امضا تفاهم‌نامه‌ای با جامعه نابینایان خبر داد و افزود: با توجه به امضای تفاهم‌نامه بین جامعه نابینایان و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، برنامه‌های ویژه‌ای فرهنگی و اجتماعی برای این افراد در طول سال برگزار خواهد شد تا بتوانیم این بخش از جامعه نیز در برنامه‌های فرهنگی و هنری حضورداشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: تأمین شور و نشاط اجتماعی برای تمام افراد جامعه یکی از وظایف شهرداری بوده و در هفته گذشته نیز برای ناشنواییان برنامه‌ای برگزارشده و امیدواریم به‌زودی بتوانیم برای سایر معلولین نیز برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری بر مشارکت گسترده همه شهروندان در برنامه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تصریح کرد: گروه مخاطبین مهمی که در اداره اجتماعی سازمان با آن‌ها ارتباط داریم افراد معلول در جامعه هستند و شهرداری نگاه ویژه‌ای به این افراد دارد.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5673

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5673/برگزاری-برنامه-های-فرهنگی-اجتماعی-مخاطبان-خاص-امضای-تفاهم-نامه-بین-جامعه-نابینایان-سازمان-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir