تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 5654
رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه اهتمام به جذب بخش خصوصی و تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار در این شهر جزء برنامه‌های اولویت‌دار شورای اسلامی شهر است، گفت: سرمایه‌گذاران در این شهر حمایت می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسین اسلامی امروز در دیدار با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار قم برگزار شد، با تبریک سالروز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: پس از رسمیت یافتن شورا با آقای شهردار نشست‌هایی برقرار شد و در آن  اولویت دادن به مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد تأکید قرار گرفت.

وی بیان کرد: در ساختار سازمانی شهرداری سازمان فرهنگی در حد یک اداره کل است و قرار شد متناسب‌سازی شود و نگاه معاونت در شورای معاونان به آن داده شود و نسبت به افزایش بودجه آن نیز اقدام شود.

اسلامی بیان کرد: در موضوع مبارزه با فساد و تخلفات شهری نیز نگاه ویژه داریم و بر این باوریم باید حوزه‌های نظارتی تقویت و در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه یکی از مسائلی که مدنظر شورای اسلامی شهر قرار دارد، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: برخی از این طرح‌ها، ارتباطی با مدیریت شهری ندارد و باید قوه قضاییه اهتمام بیشتری به حل آن داشته باشد که هماهنگی انجام این مهم نیز در دست اقدام و اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و  گفت: حجم و تنوع موضوع‌های شهری بسیار گسترده و سنگین است و برای رسیدگی بهتر به مشکلات و موانع، مرکز پژوهش‌ها ایجاد شد تا با مشاوره اهل علم و نخبگان طرح‌هایی که اهمیت آنان زیاد است در مرکز پردازش و در کمیسیون‌ها اجرا شود.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sbsurhb0aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما