تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : 5631
مدیر منطقه هشت شهرداری قم يكی از ویژگی‌های اين منطقه شهري را محله محوری و مسجدمحوری دانست و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ازجمله اقدامات فرهنگی در اين زمينه انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به دغدغه و همکاری شهرداری قم در اجرای برنامه‌های محله محوری اظهار داشت: در حوزه محله محوری و خدمات فرهنگی اقدامات متنوع و مختلفی در منطقه هشت شهرداری قم صورت گرفته است.

وی یکی از ویژگی‌های این منطقه شهری را محله محوری و مسجدمحوری دانست و ابراز کرد: در طرح تفصیلی محلات، پیش‌بینی ساخت مساجد صورت گرفته بوده و دولت هم این پروژهها را اجرا کرده است و به همین خاطر شرایط خدمات فرهنگی در منطقه بسیار خوب است.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری تفاهمی با بسیج پردیسان دارد که امکانات بوستان‌ها توسط بسیج تقویت شده و فعالیتهای فرهنگی نیز در آن‌ها انجام شود.
وی با بیان اینکه مراکز فرهنگی و دانشگاهی بسیار مهم و زیادی در منطقه پردیسان وجود دارد تصریح کرد: در حد امکان مشارکت و همکاری فرهنگی و عمرانی با این مراکز توسط شهرداری صورت می‌گیرد.
به گفته رمضانی، با توجه به بافت منطقه هشت، حضور بخش زیادی از طلاب و روحانیون در منطقه و بافت سکونتگاهی جدیدالاحداث آن، موجب شده محله محوری در این منطقه شکل گرفته و در هر منطقه متناسب با نیاز امکانات لازم شکل بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط ساکنین، شبکه سازی در منطقه هم به خوبی صورت گرفته است،‌ یادآور شد: به علت همین شبکه‌سازی محله‌ای، اطلاع‌رسانی به سرعت و با کیفیت بالا به مردم انجام می‌شود که همین امر سبب شده هم مشارکت و هم مطالبه‌گری بسیار بالا باشد.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9nrak93qpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما