تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 5630
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: برنامه جامعی در تحول، پژوهش و بهبود فرآیند‌ها در حال شکل‌گیری است که سعی می‌کنیم خروجی‌ها را در کوتاه‌مدت ارائه‌شده و در اختیار مدیریت شهری قرار دهیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تلاش برای ایجاد تحول در رویکردهای پژوهشی و بهبود فرآیند در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری قم اظهار داشت: فعال‌سازی مرکز پژوهش و آموزش شهرداری در دستور کار قرار گرفته و با این اقدام آموزش و پژوهش را به سمت خروجی‌های اثربخش با محوریت مدیریت شهری برده تا در مسیر اجرای برنامه راهبردی هم‌افزایی لازم محقق شود.

وی با بیان اینکه در این مسیر باید در خصوص ارتقا کیفی نیروی انسانی اقدامات جدی صورت پذیرد تصریح کرد: ارتقا نظام آموزش ضمن خدمت نیروهای شهرداری برای افزایش کارایی تخصصی و همچنین ارتقا رفتار سازمانی پرسنل خدوم شهرداری به‌عنوان برنامه‌های آتی این معاونت است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم ادامه داد: برنامه جامعی در تحول، پژوهش و بهبود فرآیند‌ها در حال شکل‌گیری است که سعی می‌کنیم خروجی‌ها را در کوتاه‌مدت ارائه‌شده و در اختیار مدیریت شهری قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نتایج موردنیاز در مدیریت تحول سازمانی، تمرکز بر اصلاح فرآیند و ساختار سازمانی مبتنی بر راهبردهای ابلاغی برنامه راهبردی به‌صورت توأمان انجام خواهد شد.
محمدرضاخانی با تأکید بر اینکه بیشتر به دنبال این هستیم که مباحث را در سه حوزه تحول، پژوهش و بهبود فرآیند‌ها به سمتی ببریم که خروجی محور و دارای نتایج ملموس برای شهروندان و با رویکرد ایجاد کارایی و بهره‌وری بیشتر در چرخه مدیریت شهری باشد افزود: برای دستیابی به این نتیجه سعی خواهد شد از ظرفیت همه ذینفعان ازجمله سازمان فناوری اطلاعات و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز بیشتر استفاده کنیم.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.mdtiw6dvxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما