تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 5628
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان لاله یکی از پارک‌های قدیمی شهر قم است که با توجه به اینکه در حاشیه میدان 72تن و مهم‌ترین ورودی شهر قم قرارگرفته و به همین منظور بهسازی فضای سبز آن با توجه به اهمیت عرصه در دستور کار قرارگرفته است.
بهسازی فضای سبز بوستان ۷ هکتاری “لاله” قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به بهسازی فضای سبز بوستان لاله در منطقه سه شهر قم اظهار کرد: بوستان لاله یکی از پارک‌های قدیمی شهر قم است که با توجه به اینکه در حاشیه میدان ۷۲تن و مهم‌ترین ورودی شهر قم قرارگرفته، علاوه بر اینکه خدمات‌رسانی خوبی به شهروندان دارد، زائرین زیادی از فضای سبز آن استفاده می‌کنند و کیفیت منظر شهری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اذعان به اینکه این بوستان با مساحت قابل توجهی بیش از ۷ هکتاری و فضای سبز با کیفیت و سالن ورزشی، پارک‌بادی، زمین‌بازی، مسیر پیاده‌روی، سرویس‌بهداشتی و رستوران خدمات خوبی می‌تواند به مسافرین و شهروندان ارائه کند گفت: بهسازی فضای سبز با توجه به اهمیت عرصه در دستور کار قرارگرفته است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اختصاص منابع مالی برای این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: بخشی از عملیات عمرانی سال گذشته انجام‌شده و امسال نیز ادامه برنامه در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مناسب شدن شرایط جوی، ادامه عملیات اجرایی این پروژه در دستور کار خواهد بود و عملیات کاشت نیز انجام می‌شود.
جوادیان ابراز کرد: تلاش می‌شود با استفاده از تمام منابع و صرفه‌جویی حداکثری در منابع آب بهسازی مجموعه را انجام داده و به فضای سبز بوستان کیفیت ببخشیم.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.iqpa2bqe4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما