تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 5617
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اعزام6 خودرو عملیاتی اطفاء حریق و نجات و همچنین خودروی حمل تجهیزات برای حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با کارخانه و فروشگاه سوهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید کریمی با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با کارخانه و فروشگاه سوهان در قم، جزییات حادثه را تشریح کرد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶ دقیقه بامداد و روبه روی بیمارستان امام رضا(ع) در مسیر قم-اراک رخ‌داده است، به‌نحوی‌که تریلی  بعد از تصادف با خودروی سواری و انحراف از جاده وارد فروشگاه شده و بلافاصله فروشگاه آتش‌گرفته است.

وی تعداد خودروهای اعزامی به حادثه را ۶ دستگاه اعلام کرد و افزود: پس از اعلام به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله و از نزدیک‌ترین ایستگاه ۶ خودرو عملیاتی اطفاء حریق و نجات و همچنین خودروی حمل تجهیزات به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه در لحظه برخورد، فروشگاه طعمه حریق شده اما خوشبختانه مسافران و کارکنان فروشگاه به‌سرعت از محل حادثه خارج شدند و با حضور نیروهای آتش‌نشانی راننده تریلی محبوس در خودرو نیز نجات پیداکرده و تحویل مأموران امداد نجات شد.

وی عملیات اطفاء و نجات را در مرحله ایمن‌سازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آتش مهارشده و در مرحله ایمن‌سازی محل حادثه هستیم و در انتهای عملیات نیز جستجوی نهایی برای ایمنی محل و اطمینان از نجات تمام مسافران و کارکنان فروشگاه انجام خواهد شد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.6nmk49ni05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما