تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 5568
شهردار قم با صدور پیامی روز نیروی انتظامی را گرامی داشت و این روز را به خادمان امنیت این مرز و بوم تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت روز نیروی انتظامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی، این روز را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران به عنوان اعجاز بزرگ قرن، دستاوردهاى فراوان و بى سابقه‌ای را در حوزه‌های گوناگون به ارمغان آورد و بستری برای بالندگی جوانان این مرز و بوم فراهم ساخت و می‌توان گفت یکی از این دستاورهای مهم، امنیت بوده که در سایه مجاهدت نیروی انتظامی می‌درخشد که سازمانی مردمی برای بستر سازی و امنیت بخشی به توسعه است. امروزه پلیس، تندیس کارآمدی، اقتدار و اخلاق محسوب می‌گردد و در تراز افتخار به خوبی می‌درخشد و موفقیتش مرهون اخلاص، توکل، قانون محوری، ولایت مداری، برنامه‌ریزی، تخصص محوری، مجاهدت و سخت کوشی است و چنان مقتدر است که امنیت مرزهای ما در اشراف رزم‌های آنان است.

این سازمان بهره‌مند از فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های هوشمند؛ دوران گذار را سپری نموده و با کیفیت بخشی به مأموریت‌ها به قله‌های رفیع سربلندی و الگو بودن؛ دست یافته و نقشی مبنایی در توسعه پایدار ایفا نموده است.

عملکرد موفق نیروی انتظامی در مأموریت‌های متعدد و متنوع و شهادت این عزیزان در عرصه‌های گوناگون و سخت؛ تصویری مطلوب در اذهان خلق نموده و بهترین دلیل و گواه بر ارزیابی موفق این نیروی مقتدر و مردمی محسوب می‌گردد و لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب و مردم، سند و نشانه‌ای مستدل بر دستیابی به افتخارات است. منظومه‌ای از فرصت و تهدید، پیوست اقتدار پلیس است که برای مظلومان یار و یاور و برای خاطیان از قانون رعب و وحشت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته‌ی نیروی انتظامی برای همه این دلاورمردان، سلامتی، تندرستی و سربلندی در سایه عنایات خاصه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آرزومندم و جای دارد تا یاد کنیم از همه بازنشستگان، پیشکسوتان، شهدا، جانبازان و آزادگانی که سال‌های سال عمرخود را برای تأمین امنیت و خدمت سپری نمودند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdtiw6dtcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما