تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 555
قم فوری:
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فردا یک بازی سخت مقابل نساجی داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم یک بازی بسته انجام می‌دهد وچشم به ضد حملات دارد.طبیعتا مقابل این تیم‌ها بازی کردن سخت است اما ما هم سپاهان هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم. می‌دانیم هواداران‌مان این بازی حضور بیشتری نسبت به بازی‌های قبل خواهند داشت. چند بازی قبل نساجی را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم با یک بازی خوب صعود کنیم، هر چند می‌دانیم بازی سختی داریم. خوشحالم تیمم روند صعودی دارد و بچه‌ها هم به شرایط آرمانی خود رسیده‌اند.

وی در مورد دعوت نشدن هیچ بازیکنی از سپاهان به اردوی تیم ملی تصریح کرد: سوالتان خوب است اما در این هشت ساله آنقدر در مورد این مسائل حرف زدم خسته شده‌ام. به هر حال هر مربی سلیقه‌ای دارد اما شاید من توقع دارم حداقل چند بازیکنم در اردوی تیم ملی باشند اما باید به نظر کادرفنی احترام بگذاریم. مهم این است بچه‌ها با انگیزه کار می‌کنند وحتما هم نگاه‌ها تغییر خواهد کرد و بازیکنان سپاهان هم دیده خواهند شد.

امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی شده است قلعه‌نویی باید سپاهان را قهرمان لیگ برتر کند،‌ گفت: همه تیم‌های که الان در لیگ هستند برنامه دارند و هزینه می‌کنند و من با سند می‌گویم که تیم ما تیم پنجم جدول بر اساس هزینه است. چهار تیم دیگر بیشتر از ما هزینه کردند و شرایط مشابه ما هم دارند. روز اول گفتم و الان هم می‌گویم مربی‌ که قول بدهد مربی نیست. شما منچشتر یونایتد بعد از فرگوسن را ببینید هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است. در ضمن آن‌ها مثل ما مشکل زمین و بودجه هم ندراند.

وی تاکید کرد: الان هم من به آقای تابش و همه می‌گویم ما چشم‌انداز خوبی داریم اما شما برای اینکه یک خانه را خراب کنید سه ماه طول می‌کشد اما برای بازسازی آن پنج سال زمان می‌خواهید. به آقای تابش هم می‌گویم اگر مربی وجود دارد که همین تیم سپاهان را قول قهرمانی می‌دهد من دست او را می‌بوسم و حاضرم همین فردا قبل از آغاز جام حذفی این تیم را تحویل او بدهم. مگر تیم‌های دیگر کار نمی‌کنند، بعضی‌ها بودجه‌ای سه تا چهار برابر ما دارند،‌ در ضمن تماشاگر هم دارند. این حرف‌ها به تیم فشار می‌آورد. من از روز اول قول قهرمانی به آقای تابش نداده‌ام و الان هم می‌گویم اگر کسی قول قهرمانی می‌دهد من خودم دنبال او می‌روم واز این بعد هم طرفدار سپاهان می‌شوم.

سرمربی سپاهان افزود: فوتبال اینطور نیست؛ در فوتبال یک توپ گل می‌شود،‌ قهرمان می‌شوی، همان توپ به تیر می‌خورد،‌ چهارم یا پنجم می‌شوی. من خدمت آقای تابش هم عرض کنم،‌ خود او حضور ذهن دارد،‌ اگر در بازی با نفت آن توپ در دقایق آخر تبدیل به گل می‌شد الان سپاهان لیگ یک بود. ضمن اینکه دوستان می‌دانند ما هفت تغییر داشته‌ایم. بعضی مربیان را می‌بینید که چقدر از شرایط می‌نالند، در حالی که شرایط تیم‌شان نسبت به امسال خیلی بهتر بوده است. اسم تیمی را نمی‌آورم اما همین مربیان که الان می‌نالند سال گذشته شرایط خوبی در جدول داشته‌اند، اما سپاهان در رده‌های آخر جدول بوده است.

وی تصریح کرد: به نظرم این حرف‌ها کمی به تیم فشار می‌آورد، اما من خدمت آقای تابش خیلی ارادت دارم واگر کسی به او قول قهرمانی داده است من حاضرم همین فردا تیم را تحویل او دهم اما من هیچ قولی نداده‌ام و الان هم نمی‌دهم ولی این سپاهان چشم‌انداز خوبی دارد. بازهم برای صدمین بار تأکید می‌کنم آقای تابش اگر کسی به شما قول قهرمانی داده همین فردا می‌توانید او را روی نیمکت بیاورید، من هیچ قولی نداده‌ام. فقط قول من این است که کادرفنی بیش از توانشان در این تیم کار می‌کنند. ما نه مربی پروازی هستیم ونه چیز دیگری. بالای سر تیم‌مان هستیم و شرایط خوبی هم داریم. تیم چهاردهم جدول را تحویل گرفته‌ایم و الان هم شرایط خوبی داریم. به نظرم آقای تابش باید مروری ‌به تیم منچستریونایتد بکند و ببیند منچستر بعد فرگوسن چه کاری کرده است.تازه آن‌ها نه دغدغه دلار 16 هزار تومانی دارند و نه دغدغه زمین تمرین. تازه بهترین مربی دنیار را هم دارند. همانطور که گفتم این حرف‌ها به جز فشار روی تیم حاصل دیگری ندارد و باز هم می‌گویم حاضرم تیم را همین فردا تحویل بدهم.

امیر قلعه‌نویی درباره اینکه ضیا عربشاهی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مهدی تاج امسال قصد دارد سپاهان را قهرمان لیگ کند، عنوان کرد: ایشان پیشکسوت است ومن نمی‌خواهم جواب او را بدهم،‌ اما اگر مطالعه می‌کرد این حرف را نمی‌زد، ما آن زمان برای دیدار با تیم بویرام به تایلند می‌خواستیم برویم. آن زمان آقای تاج رئیس سازمان لیگ بود و من از او خواهش کردم و نامه رسمی دادم که بازی با ذوب‌آهن که در اصفهان است را لغو کند. آن زمان تیم‌های شرق و غرب آسیا با هم بازی می‌کردند و پرواز ما تا تایلند هم هشت ساعت طول می‌کشید. آقای تاج آن موقع قبول نکرد. حالا من از آقای عربشاهی یک سوال دارم،‌ آیا سازمان لیگ نهایت همکاری را با دو نماینده ایران در آسیا نکرده است؟ خواهش می‌کنم دوستان با مطالعه صحبت کنند، بعد از آن هم کارشناسی شده که در هفت هفته گذشته تیم‌های اصفهانی بیشترین آسیب را از داوری دیده‌اند. بعضی‌ها می‌خواهند فقط یک حرفی زده باشند.

وی یادآور شد: من نمی‌خواستم جواب بدهم اما فقط خواستم ذهن هواداران روشن شود. در همین بازی آخر هم دو پنالتی ما را هم نگرفتند. به نظرم تنها سالی که سازمان لیگ نهایت همکاری را با تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کرد همین امسال بود. نمونه‌اش هم بازی با نفت مسجد سلیمان را لغو کردند. آقای فتاحی هم امروز خیلی جالب است مصاحبه کرده و گفته اگر برانکو بخواهد بازی آن‌ها را هم بر می‌دارد. چون دوستان بدون مطالعه حرف می‌زنند برخی چیزها را نمی‌دانند. تازه ما یک فداکاری هم کردیم، بازی ما با نفت مسجد سلیمان روز جمعه بود، اما آقایان تماس گرفتند و گفتند برای اینکه با استقلال همکاری کنیم شما هم یک روز بازی خود را جلوتر بیاورید. ما هم قبول کردیم و مجبور شدیم هتل و بلیت پروازمان را تغییر دهیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با نساجی گفت: فقط سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خدا را شکر سایر بازیکنانمان سر حال هستند و همه هم آماده این بازی هستند.

امیر قلعه‌نویی در پایان در مورد تاکتیک دفاعی برخی تیم‌ها یادآورشد : من درخصو تیم خودم صحبت می‌کنم. هر مربی بر اساس بضاعتش سبکی را انتخاب می‌کند. ما از کسی نباید ایراد بگیریم و باید راهکارهایی بلد باشیم که با هر سبک بازی بتوانیم کنار بیاییم. ما شرایط تیم‌مان خوب است و خدا را شکر از هر جهتی آماده این مسابقه هستیم.

https://qomefori.ir/vdcicwaw2t1aw.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما