کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

1 مهر 1400 ساعت 0:03

شهردار قم فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و فصل علم‌اندوزی را به دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

آغاز موسمی دیگر از تلاش برای جویندگان علم و حکمت و کوشش برای آموزگاران دانش و آگاهی در مسیر تعالی آدمی و کسب فیضی ماندگار در تارک فکر و اندیشه گرامی باد.
چه اساتید گرانقدر، معلمان فداکار و مربیان دلسوز در مدارس و مراکز علمی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به عنوان آموزگاران علم و ادب و اندیشه و چه دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی همگی جزئی از جامعه بزرگ علمی کشور عزیزمان هستند که باید ابعاد مختلف آموزش به ویژه پرورش خلاقیت و مهارت دنبال نمایند و اکنون در شرایطی که با اعمال محدودیت‌ها شئون آموزشی دچار چالش شده است با سعی و تلاشی بیشتر و گام‌هایی استوار و اثرگذار و استفاده از راهکارها و شیوه‌هایی نوین در آموزش، موفیقت و دستیابی به مراتب بالای علمی را در ایران اسلامی همچون گذشته دنبال نمایند.
امید آن دارم تا در کنف توجهات صاحب عصر و زمان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا و در سایه زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با آموزش علم و پرورش حکمت به فرزندان این مرز و بوم شاهد ادامه مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی باشیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰

   

 

 

انتهای پیام/.ir/74591


کد مطلب: 5398

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5398/پیام-شهردار-قم-مناسبت-آغاز-سال-تحصیلی-جدید

قم فوری
  https://www.qomefori.ir