تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : 5398
شهردار قم فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید و فصل علم‌اندوزی را به دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

آغاز موسمی دیگر از تلاش برای جویندگان علم و حکمت و کوشش برای آموزگاران دانش و آگاهی در مسیر تعالی آدمی و کسب فیضی ماندگار در تارک فکر و اندیشه گرامی باد.
چه اساتید گرانقدر، معلمان فداکار و مربیان دلسوز در مدارس و مراکز علمی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به عنوان آموزگاران علم و ادب و اندیشه و چه دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی همگی جزئی از جامعه بزرگ علمی کشور عزیزمان هستند که باید ابعاد مختلف آموزش به ویژه پرورش خلاقیت و مهارت دنبال نمایند و اکنون در شرایطی که با اعمال محدودیت‌ها شئون آموزشی دچار چالش شده است با سعی و تلاشی بیشتر و گام‌هایی استوار و اثرگذار و استفاده از راهکارها و شیوه‌هایی نوین در آموزش، موفیقت و دستیابی به مراتب بالای علمی را در ایران اسلامی همچون گذشته دنبال نمایند.
امید آن دارم تا در کنف توجهات صاحب عصر و زمان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا و در سایه زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با آموزش علم و پرورش حکمت به فرزندان این مرز و بوم شاهد ادامه مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی باشیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰

   

 

 

انتهای پیام/.ir/74591 https://qomefori.ir/vdcg.y9nrak9w7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما