تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 5391
استاندار قم با تصریح بر این که آموزش، تعطیل بردار نیست خاطر نشان کرد: شرط آموزش حضوری در مدارس، تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
آموزش حضوری منوط به تکمیل واکسیناسیون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

بهرام سرمست که امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سخن می گفت با قدردانی از زحمات چشمگیر فرهنگیان استان در ایام کرونا اظهار کرد: برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری تجربه ای ارزشمند برای نظام آموزش کشور بود.

وی افزود: با تلاش فرهنگیان، استان قم کمترین آسیب را در راستای بار علمی کلاس های درس داشت و توانستیم در مقایسه با دیگر استان های کشور رتبه های بسیار خوبی را کسب کنیم.

استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه ادامه داد:‌ آموزش تعطیل بردار نیست و از این رو در موعد تقویم آموزشی کشور، کلاس های درس آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی به صورت غیرحضوری بیان کرد: شرط آموزش حضوری، واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

استاندار قم واکسیناسیون عمومی را در استان قم مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: واکسیناسیون باید معلمان، کادر آموزش، خانواده ها و افراد دخیل در آموزش و پرورش دانش آموزان را پوشش دهد.

وی با ابراز خرسندی از بهتر بودن وضعیت واکسیناسیون در استان قم نسبت به برخی دیگر از استان های کشور گفت: خوشبختانه میانگین واکسیناسیون در استان از میانگین کشوری بیشتر است.

وی در عین حال از مدیران مدارس استان خواست تا با آماده سازی مدارس بر اساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فضای امنی برای توسط دانش آموزان و در راستای برگزاری کلاس های حضوری مهیا کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.heifuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما