کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشتغال‌زایی مستقیم سازمان میادین برای بیش از ۴۶۰۰ شهروند قمی/ اجرای تعهدات در ساماندهی کارگران

30 شهريور 1400 ساعت 21:37

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اشتغال‌زایی چهار هزار و 658 شهروند قمی توسط این سازمان به‌صورت مستقیم خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۹ تعداد چهار هزار و ۶۸۵ نفر به‌صورت مستقیم و همین تعداد نیز به‌طور غیرمستقیم از ماحصل فعالیت‌های سازمان مشغول به کار شدند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ابراز کرد: تلاش ما این بوده که اشتغال متقاضیان کسب‌وکار را در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌های همشهری، بازارچه‌های ریحان، جایگاهCNG، کیوسک‌های تنقلات و مطبوعات انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین کیوسک‌های عرضه بهداشتی یخ، روزبازارها، بازارهای فصلی و مناسبتی، شهرک صنوف، شهرک خودرویی و میدان شهید رجایی که سازمان در آن‌ها فعالیت دارد، از مکان‌هایی است که شهرداری شرایط ایجاد اشتغال افراد را در آن فراهم کرده و همچنان نیز این مهم ادامه دارد.

وی درباره ساماندهی کارگران ساختمان و فصلی نیز خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور کار سازمان بوده و اقدامات در حد وظیفه سازمانی توسط سازمان میادین صورت گرفته و به تعهدات خود عمل کرده‌ایم.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5380

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5380/اشتغال-زایی-مستقیم-سازمان-میادین-بیش-۴۶۰۰-شهروند-قمی-اجرای-تعهدات-ساماندهی-کارگران

قم فوری
  https://www.qomefori.ir