تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 5379
مدیر منطقه 6 شهرداری قم از تحقق 70 درصد برنامه‌های منطقه در اجرای جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی خبر داد و گفت: با توجه به پروژه‌های تعریف‌شده در سطح منطقه از ابتدای سال هفت هزار تن اسفالت تهیه و توزیع‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، حجم آسفالت استفاده‌شده از ابتدای سال تا پایان شهریورماه در منطقه ۶ را هفت هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به پروژه‌های تعریف‌شده در سطح منطقه، از ابتدای سال هفت هزار تن اسفالت تهیه و توزیع‌شده است.

وی نیاز آسفالت منطقه را تا پایان سال سه هزار تن دیگر دانست و گفت: با تأمین سه هزار تن آسفالت دیگر پروژه‌های تعریف‌شده در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کامل اجراشده و امیدواریم در صورت امکان جلوتر از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حرکت کنیم.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم از تحقق ۷۰ درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در بخش جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه در ۶ ماه نخست سال بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های مشخص‌شده در بخش جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی اجراشده است.

وی اعتبار هزینه شده در بخش جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی را عددی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان عنوان و  تصریح کرد: برای اجرای زیرسازی و آسفالت معابر نیز تا پایان سال عددی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده تا بتوانیم تا پایان سال بخشی از مشکل آب گرفتی و ترافیکی در منطقه حل کنیم.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.edtiw6dm1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما