تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 5363
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: حمایت از شهرداری برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و کمیسیون برنامه‌وبودجه است.
عزم شورا و شهرداری قم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و رفع مشکلات مردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

نرجس نیازمند در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع نیازهای شهری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی کرده‌اند، تا جایی که از لحاظ بودجه‌ای برای شورای شهر امکان داشته باشد شهرداری را حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تأمین اعتبارات وجود ندارد،‌ ابراز کرد: بر اساس درخواست مدیران و شهروندان در مناطق مختلف شهری، تأمین بودجه اتفاق افتاده که این مهم نشان‌دهنده حمایت‌های خوب شورا از شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر قم، به تعامل شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: از ابتدای آغاز فعالیت شورا تاکنون همکاری مثبت و دوجانبه‌ای بین شورا و شهرداری برای حل معضلات و مشکلات مردم وجود دارد که امیدواریم این تعامل مثبت ادامه یابد.

به گفته وی بودجه شهرداری قم به‌عنوان یک کلان‌شهر، بودجه بالایی نیست که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود، به‌طوری‌که بتوان پروژه‌های شهری که در سال‌های گذشته انجام‌شده و یا در دست اقدام است را به نتیجه برسانیم.

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی داریم که پروژه‌های نیمه‌تمام و برخی از پروژه‌های بسیار مهم که زندگی مردم را در آن منطقه یا محلات دچار چالش کرده تکمیل و مشکلات موجود نیز برطرف شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qawct1appbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما