تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 5362
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با خرید 52 دستگاه اتوبوس جديد، عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر قم به زیر دو سال کاهش پیدا کرد.
همتی جهادی برای خدمت/نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر قم و کاهش عمر ناوگان به زیر ۲ سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری اظهار داشت: برای افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی نیازمند ارائه خدمات مناسب و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم.

وی تعداد اتوبوس‌های فعال در ناوگان اتوبوسرانی را ۲۵۰ دستگاه اتوبوس اعلام کرد و گفت: با ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید در هفته گذشته و برنامه بازسازی اتوبوس‌ها که از سال گذشته آغازشده، عمر ناوگان اتوبوسرانی به عدد قابل قبولی رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، عمر ناوگان اتوبوسرانی را کمتر از دو سال دانست و ابراز کرد: در سال گذشته دو قرارداد اورهال اتوبوس‌ها با دو شرکت پیشرو اصفهان و شرکت مارال انجام شد که طی این دو قرارداد ۹۵ دستگاه اتوبوس اورهال و بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اتوبوس‌های بازسازی شده یادآور شد: در حال حاضر شرکت پیشرو اصفهان ۳۰ دستگاه اتوبوس را به قم تحویل داده که ۲۰ دستگاه آن وارد مدار شده و ۱۰ دستگاه آن به‌زودی وارد مدار می‌شود و تا پایان سال نیز ۲۶ دستگاه دیگر به شهرداری قم تحویل داده می‌شود.

نیک ادامه داد: شرکت مارال نیز ۳۹ دستگاه خود را به شهرداری قم تحویل داده و در حال حاضر در مراحل پایانی نوسازی است و با توجه به نیاز شهر و بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل به‌مرور زمان وارد مدار خواهد شد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.-nmt23nxiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما