تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 5351
کارگاه تولید اثر ترویج روضه خانگی به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و جامعه ایمانی مشعر به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) با حضور 25 هنرمند عرصه تصویرگری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

 ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه خانگی با محوریت روضه‌های خانگی در قالب دهمین سوگواره عکس و پوستر هیئت با حضور استاد محمدرضا دوست‌محمدی در صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

وی با بیان اینکه محتوای هنری در رابطه با روضه خانگی در فضای مجازی بسیار ناچیز است و عکس، پوستر و طرح گرافیکی که به این امور پرداخته باشد وجود ندارد، گفت: زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی تأثیر بسزایی دارد و به‌ویژه نسل جدید انس بیشتری با قالب‌های مختلف هنری داشته و با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه خانگی مبحثی است که پس از شیوع کرونا و محدودیت‌های این بیماری بیشتر از گذشته موردتوجه شهروندان قرارگرفته و به یکی از موضوعات مهم فرهنگ شهروندی مردم این شهر تبدیل‌شده است.

به گفته مقیمی در راستای برنامه‌های هنری مشابه تاکنون چند دوره کارگاه کتابت با حضور اساتید مبرز خوشنویسی در موضوعات فرهنگ شهروندی، مهدویت و امام زمان(عج) و غیره ترتیب یافته است.

کارگاه تولید اثر ترویج روضه خانگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در حرم حضرت معصومه(س) و با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و جامعه ایمانی مشعر برگزار شد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.tdtiw6dmygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما