تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 5339
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم برخی از پروژه‌های این سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: پروژه پیاده‌روسازی 9 هزار و 900 مترمربع محوطه آرامستان بهشت معصومه(س) در دست اقدام است.
احداث مسجد دارالسلام در بهشت معصومه(س) قم/اجرای ۹۹۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید سیف‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در سال جاری اظهار داشت: ساخت المان در میادین و بوستان‌های آرامستان بهشت معصومه(س) شهر قم با اعتبار یکصد میلیون تومان در حال اجرا است.

وی برخی از پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در بهشت معصومه(س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت ۵ هزار قبر عادی دوطبقه با اعتبار پیش‌بینی‌شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه از مردادماه سال جاری آغازشده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: همچنین احداث آرامگاه ۴ و ۶ نفره روباز یک و دوطبقه نیز در ذیل این قرارداد در بازه زمانی ۹ ماهه تا فروردین‌ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ساخت مسجد دارالسلام(نماز میت و نمازخانه) نیز با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاری این سازمان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع در محوطه آرامستان بهشت معصومه(س)، تصریح کرد: بخشی از این پروژه در دست اقدام و مابقی نیز تا پایان سال در بازه زمانی ۶ ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fbsurhbf9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما