تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 5338
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: اجرای برخی از طرح‌های عمرانی توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری برای شهر ارزش‌افزوده ایجاد می‌کند.
افزایش ارزش‌افزوده با اجرای طرح‌های شهری توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم/آمادگی ارائه خدمات فنی و مهندسی به شهرهای دیگر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمدحسین دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ورود و نقش سازمان توسعه و عمران در بهبود و تسریع پروژه‌های عمرانی شهر اظهار داشت: در حال حاضر سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اجرای بخشی از پروژه‌های شهرداری را به عهده دارد که علاوه بر تسریع در اجرای طرح، برخی ارزش‌افزوده‌ها را نیز به همراه دارد.

وی با تأکید بر اجرای پروژه رمپ و لوپ تقاطع شهدای مدافع سلامت توسط سازمان توسعه و عمران خاطرنشان کرد: عملیات خاک‌برداری و برداشتن برخی از مسیرهای کوهی در این پروژه در دست اقدام است و تمام این استخراج و خاک‌برداری‌ها به سنگ‌شکن منتقل می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در سنگ‌شکن نیز به ابعادی که در پروژه مورد نیاز است نیز تبدیل و دوباره در پروژه استفاده می‌شود، گفت: بخشی از سنگ‌ها نیز در لایه‌های مختلف آسفالت در کارخانه آسفالت مورداستفاده قرار می‌گیرد که این مهم ارزش‌افزوده به دنبال دارد.

به گفته وی سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در حال حاضر با تجهیزات مناسبی که در اختیار دارد به‌عنوان یک ظرفیت عمرانی برای این شهر و حتی شهرهای هم‌جوار محسوب می‌شود.

دهناد یادآور شد: اگر نگاه درآمدزایی به این موضوع  داشته باشیم می‌توان علاوه بر ارائه خدمات فنی و عمرانی در کلانشهر قم به شهرهای مجاور نیز خدمات عمرانی، فنی و مهندسی با دید اقتصادی و درآمدزایی دنبال شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.enmk49nea5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما