تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 5322
جانشین رئیس جامعه المصطفی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار نفر‌ با واسطه و بی‌واسطه توسط جامعه المصطفی با زبان فارسی آشنا شدند، مطرح کرد: این دستاورد در هیچ نهاد دیگری مورد توجه قرار نگرفته است درحالی که گسترش زبان فارسی همان گسترش زبان اسلام، عقلانیت و منطق است.
آشنایی ۵۰۰ هزار نفر با زبان فارسی به همت جامعه المصطفی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالقی پور امروز جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جامعه المصطفی همیشه به دنبال تربیت طلاب تاثیرگذار و انقلابی بوده است، اظهار کرد: طلاب فارغ تحصیل این مجموعه به عنوان شخصیت‌های علمی در کشورهای مختلف جایگاهی ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار نفر‌ با واسطه و بی واسطه توسط جامعه المصطفی با زبان فارسی آشنا شدند، مطرح کرد: این دستاورد در هیچ نهاد دیگری مورد توجه قرار نگرفته است درحالی که گسترش زبان فارسی یعنی گسترش زبان اسلام، عقلانیت و منطق؛ المصطفی هم با تکیه بر این زبان در سراسر وجود خود عقلانیت و عدالت را حکم فرما کرده است.

جانشین رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی از زمانی آغاز می‌شود که‌ طلاب برای شرکت در‌ دوره آموزش زبان فارسی وارد جامعه المصطفی می‌شوند و متناسب با شرایط شخصی و شرایط جامعه وارد سطوح و رشته‌های آموزشی مورد نیاز اموزشی می‌شوند تا به سمتی هدایت شوند که هم با شرایط فردی داوطلبان هماهنگ باشد و هم بتواند خدمت علمی به جوامع را رقم بزند.

وی عنوان کرد: توسعه المصطفی در همه کشورها دنبال می‌شود و ما متناسب با شرایط کشورها و تعداد طلبه‌ها کار را گسترش می‌دهیم البته که نگاه ما این نیست که به عنوان المصطفی کار را دنبال کنیم بلکه گاهی به عنوان مدارس پیوسته کار را دنبال می‌کنیم و مدرک می‌دهیم اما همه کارها دست طلاب و گاهی هم مورد حمایت دولت‌ها است.

خالقی‌پور ادامه داد: در جامعه المصطفی ۴۰۰ تشکل و انجمن علمی داریم که در این مجموعه‌ها طلاب به صورتی ورزیده می‌شوند که می‌توانند شبهات را مدیریت و زمینه زدودن شبهات را فراهم کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.x0k2yt0sxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما