تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 5310
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و بازار شهروندان در تملکات شهری درخواست وجه نقد از شهرداری را دارند.
افزایش درخواست‌های نقدی شهروندان در توافقات با شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

 محسن محرری امروز در هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف با عنوان تملک بلوارهای حضرت نرجس(س) و حضرت خدیجه(س) و ایجاد ردیف با عنوان تملک انتهای کوچه ۱۵ شهید کلهری بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: روند فعلی تملک‌ها در شهر قم کند شده و طی ماه‌های اخیر تملک چشمگیری رخ نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم رکود بازار مسکن را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: شهروندان به دلیل شرایط حاکم بر بازار تمایلی برای تعامل با شهرداری قم برای تملک ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی و فاز۵ عمار یاسر طی چند ماه گذشته تزریق مالی نشده و روند عملیات عمرانی آن کاملاً کند شده ست.

وی با انتقاد از وضعیت نه‌چندان مطلوب تملکات برای توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر، گفت: روند تملک پارکینگ در قم کُند است و با ادامه این روند تحقق بودجه سال جاری شهرداری با چالش همراه خواهد شد.

محرری خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و بازار شهروندان در تملکات شهری درخواست وجه نقد از شهرداری را دارند، درحالی‌که طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم ۸۰ درصد تملکات باید به‌صورت معوض توافق شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.6nmk49new5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما