تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 5309
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: تورم کنترل نشده طی سال‌های اخیر مشکلات زیادی برای اتمام و آغاز پروژه‌های شهری به وجود آورده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

روح‌الله امراللهی امروز در هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف با عنوان تملک بلوارهای حضرت نرجس(س) و حضرت خدیجه(س) و ایجاد ردیف با عنوان تملک انتهای کوچه ۱۵ شهید کلهری بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم، اظهار داشت: تعیین تکلیف نهایی این کوچه در منطقه ۵ نهایی شده و به نفع شهرداری است و تصویب این لایحه در درازمدت به نفع شهرداری قم بوده و درآمدهای شهری را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه با تأکید بر روند کند تملکات شهری، ابراز کرد: پروژه  بلوار جمهوری در منطقه ۲ شهرداری از زمان‌بندی خود عقب‌مانده و طبق پیش‌بینی اولیه این طرح هم‌اکنون باید به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: تورم کنترل نشده طی سال‌های اخیر مشکلات زیادی برای اتمام و آغاز پروژه‌های شهری به وجود آورده است.

وی با اشاره به روند غیرقابل‌پیش‌بینی ارز و تأثیر آن در آغاز طرح‌های جدید عمرانی، یادآور شد: به دلیل شرایط حاکم بر ارز و تورم، در سال  ۱۴۰۰پروژه شاخص جدیدی تعریف‌نشده تا پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد.

امراللهی با بیان اینکه از شهرداری قم انتظار داریم در برگزاری مزایدات جدیت بیشتری داشته و با انتشار مزایدات شهرداری در روزنامه‌های کثیرالانتشار این مبحث را تقویت کند افزود: توسعه املاک در بخش مزایدات اگر رشد کند امکان جبران عقب‌افتادگی‌ها در پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی فراهم خواهد شد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.uawct1ap3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما