تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 5304
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت:‌ شهروندانی كه تا پايان شهريورماه عوارض نوسازی و عمران شهری را به‌صورت نقدی پرداخت كنند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.
پایان “شهریورماه” آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف بهای خدمات پسماند در قم/آبادانی شهر در گروی همکاری بیشتر مردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز،‌ با اشاره به آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف عوارض‌های نوسازی و پسماند اظهار داشت: شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری  سال جاری خود اقدام نمایند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین فرصت بهره‌مندی از این تخفیف پایان شهریورماه سال جاری است عنوان کرد:  شهروندان می‌توانند به‌منظور پرداخت عوارض به مناطق هشتگانه شهرداری و یا به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس qom.ir عوارض نوسازی و عمران شهری ملک خود را پرداخت نمایند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ابراز کرد: مشارکت بیشتر مردم در پرداخت این عوارض می‌تواند به شهرداری قم را در ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز کمک کند.

وی با تأکید بر چگونگی هزینه کرد این عوارض توضیح داد: مطابق ماده یک قانون مذکور، این عوارض صرف تأمین نیازمندی‌های شهری و احداث، اصلاح و توسعه معابر، ایجاد پارک‌ها و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهرها و سایر وظایفی که به عهده شهرداری‌ها بوده، می‌شود.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z0k2yt0soa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما