تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 5298
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از پیوستن سورتمه و تله‌سیژ بوستان علوی به شبکه خدمات كارت شهروندي "قم‌کارت" خبر داد و گفت: شهروندان ازاین‌پس می‌توانند با استفاده از قم کارت علاوه بر سایر کاربردها، از سورتمه و همچنین تله سیژ تازه تأسیس بوستان علوی نیز استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری کورش محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره بر اهمیت حرکت به سمت هوشمند سازی، ارائه سامانه شهروندی قم کارت را تسریع در این حرکت دانست و اظهار داشت: سامانه قم‌یار و قم‌کارت در حال به‌روزرسانی بوده و به‌زودی بیشترین خدمات شهروندی از طریق سامانه قم‌یار و قم‌کارت ارائه می‌شود.

وی خدمات قم‌کارت را فراتر از یک پرداخت الکترونیکی در حمل‌ونقل عمومی دانست و ابراز کرد: برای قم‌کارت امکانات زیادی تعریف‌شده که به‌تدریج شرایط استفاده از آن فراهم می‌شود و به یک کارت هوشمند شهروندی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از امکان استفاده از قم‌کارت در امکانات تفریحی در شهر خبر داد و تصریح کرد: باغ پرندگان نخستین مکانی بود که امکان استفاده از قم‌کارت در آن فراهم شد و در حال حاضر سورتمه و تله‌سیژ بوستان علوی نیز به شبکه قم کارت پیوستند.

وی با درخواست از شهروندان برای استفاده از قم‌کارت خاطرنشان کرد: شهروندان ازاین‌پس می‌توانند با استفاده از قم‌کارت علاوه بر سایر کاربردها، از سورتمه و همچنین تله سیژ تازه تأسیس بوستان علوی نیز استفاده کنند.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.1dtiw6d0cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما