تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 5295
رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم گفت: اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در راستای فرهنگ‌سازی جهت توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌تمجید و تحسین است.
فرهنگ‌سازی شهروندان برای حفظ و توسعه فضای سبز قابل‌تحسین است/تغییر چشمگیر چهره شهر قم با توسعه فضای سبز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس خرمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه آموزشی بین سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم، اظهار داشت: فضا و چهره ظاهری شهر قم طی ۶ سال گذشته نسبت، به قبل از آن تفاوت چشمگیری کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در راستای فرهنگ‌سازی جهت توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌تمجید و تحسین است، افزود: راه‌اندازی پویش” درخت دوستی بنشانیم” که به ابتکار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم کلید خورد گام مثبتی در جهت حفظ نهال و فضای سبز شهری توسط شهروندان قمی بود.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه آموزش با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات، منابع و زمین با آموزش و بازآموزی مهندسان کشاورزی و باغبانی حاصل می‌شود که نمونه آن در کشورهای موفق در زمینه کشاورزی و توسعه سرانه‌های سبز مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان آماده هرگونه تعامل و همکاری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم جهت آموزش کارگران، مهندسان و کارکنان فضای سبز و باغبانی است.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oqpa2bqipla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما