کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت فرهنگ جلوی انتشار ویروس‌های فرهنگی را بگیرد

18 شهريور 1400 ساعت 21:08

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با ضرورت تقویت نظارت ها بر حوزه چاپ و نشر گفت: باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوی چاپ و نشر ویروس فرهنگی در حوزه کتاب را بگیرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید نظارت ها در حوزه کتاب تقویت شود، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به داد عرصه کتاب برسد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی به سمت احتضار پیش رفته است، گفت: امضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز چاپ کتاب‌های نباید اخلاق ستیز و دین ستیز باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه فیلم های ارزشی می توانند به اندازه منبرهای تمام خطبای حوزه اثر گذار باشند، گفت: باید ضمن توجه به این مقوله مهم، در برابر کسانی که با تولید آثار ارزشی مخالفت می کنند مقاومت کنید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، ارتباطات و رسانه تصریح کرد: اگر ما در حوزه فرهنگ شاهد اصلاح لازم نباشیم حل معضلات اقتصادی و اجتماعی نتیجه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی بسیاری در حوزه فرهنگ توسط جوانان مومن انقلابی فعال هستند، خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای شکوفایی و کارآمدی بیشتر این تشکلها باید مهیا شود.

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5277

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5277/وزارت-فرهنگ-جلوی-انتشار-ویروس-های-فرهنگی-بگیرد

قم فوری
  https://www.qomefori.ir