تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 5221
مدیرکل حراست شهرداری قم گفت: در سال‌های گذشته حدود 105 نفر از دلالان و کارچاقکنان که به مناطق نفوذ کرده بودند شناسایی و به دستگاه ذیربط معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری داود اسفیجانیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت برخورد با کارچاق‌کن در مجموعه‌های خدماتی مانند شهرداری‌ها اظهار داشت: یکی از معضلات تمام شهرداریها تردد کارچاق‌کن‌ها و ایجاد مشکلات فراوان به خاطر حضور آنهاست که شهرداری قم در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در مبارزه با فساد به‌ویژه در این حوزه داشته است.

وی با بیان اینکه برخورد با دلالان، کارچاق‌کن‌ها و افراد رابطه مند در اولویت فعالیت‌های اداره کل حراست شهرداری بوده است، ابراز کرد: متأسفانه این افراد از نابلدی و عدم شناخت مردم از سیستم سوءاستفاده کرده و اقدام به دریافت هزینه‌های مازاد می‌کردند.
مدیرکل حراست شهرداری قم با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته حدود ۱۰۵ نفر از دلالان و کارچاق‌کنان که به مناطق نفوذ کرده بودند شناسایی و به دستگاه ذیربط معرفی شدند، افزود: در بعضی موارد هم برای تفکیک دلالان از وکلایی که وکالت قانونی دارند، از دستگاه قضایی کمک گرفته ایم.
وی با اشاره به تلاش و همت شهرداری قم در مبارزه با فساد در بخش‌های مختلف تصریح کرد: شهرداری نهادی با خدمات گسترده است که در برخی موارد افرادی به دنبال سوءاستفاده از مردم بوده که در این زمینه مجموعه حراست شهرداری با کوچکترین تخلفی به‌ویژه در حوزه کارچاق‌کنی برخورد خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5bsurhb58iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما