تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 5213
سه تن از دختران و بانوان هندبالیست استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان با حریفان حاضر در پیکارهای 2021 قهرمانی آسیا به رقابت می‌پردازند.
اعزام هندبالیست‌های قم به مسابقات آسیایی اردن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  در شرایطی که از هفته پایانی شهریور ماه پیکارهای 2021 هندبال قهرمانی زنان قاره کهن به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود، ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کشورمان با حضور 18 بازیکن منتخب کادر فنی در حال برگزاری است تا این تیم در اوج آمادگی به مصاف حریفان برود.

این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا پانزدهم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود و ملی‌پوشان زیر نظر خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان مشاور فنی، ناهید مقبول سرپرست و فاطمه جعفری فیزیوتراپ تمرین می‌کنند، در حالی که عزت‌الله رزم‌گر مدیر فنی این تیم است.

اهمیت تیم ملی هندبال بانوان ایران برای قمی‌های علاقمند به ورزش، به واسطه حضور الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی سه تن از دختران و بانوان ملی‌پوش قمی در تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا است، بازیکنانی که در دهه 1390 روند پیشرفت خود در این رشته ورزشی توپی را از رده‌های پایه در قم آغاز کردند.

مربی سرشناس این بازیکنان خانم زهرا احمدی‌نیا است که از سنین نوجوانان این بازیکنان را شناسایی کرد و سپس در یک تیم باشگاهی لیگ برتری به نام هدف‌پویان جوان آنها را به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر آورد و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت نخبه‌های هندبال قم شد.

ملی‌پوشان هندبال بانوان قم از رده سنی نوجوانان، حضور در تیم‌های ملی را آغاز کردند و همراه با تیم‌های ملی کشورمان به رقابت‌های مختلف برون‌مرزی نیز اعزام شده‌اند، اکنون اردوی تیم ملی برای مسابقات بزرگسالان آسیا 2021 است و این نفرات باید در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، افغانستان، کویت، هند و اردن رقابت کنند.

در شرایطی که بازی‌های گروه نخست از دور مقدماتی پیکارهای هندبال قهرمانی زنان آسیا بین تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور، قطر، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها روزهای 24 شهریور تا سوم مهر ماه سال جاری به میزبانی اردن با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.sqpa2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما