تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 5210
بازیکن با تجربه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: با قهرمانی تیم رعد در لیگ برتر بدمینتون بار دیگر اسم قم بر سر زبان‌ها افتاد و این قهرمانی به بدمینتون قم اعتبار داد.
قهرمانی رعد به بدمینتون قم اعتبار داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در راه است و تیمی که در سال ۱۳۹۹ توانست با اقتدار بالاتر از دیگر رقبای در جایگاه نخست ایستاده و برای نخستین‌بار در تاریخ بدمینتون استان قم مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد، این روزها آماده لیگ جدید می‌شود.

بدون تردید محسن صادقیان یکی از بازیکنان شاخص تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر ۱۳۹۹ باشگاه‌های کشور است که سابقه بازی در چندین تیم لیگ برتری را دارد و به عنوان یکی از استعدادهای بدمینتون قم، کادر فنی تیم رعد روی این بازیکن برای لیگ ۱۴۰۰ حساب ویژه‌ای باز کرده است، لیگی که احتمالا از مهر ماه کلید خواهد خورد.

محسن صادقیان که سابقه بازی در چندین تیم لیگ برتری بدمینتون ایران را دارد و یکی از مهره‌های موفق تیم رعد در فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا راجع به قهرمانی این تیم در لیگ ۹۹ گفت: همه چیز به نظر من خوب بود، به ویژه از این جهت که قهرمان شدیم و نام قم بار دیگر در بدمینتون ایران مطرح شد.

وی تصریح کرد: این قهرمانی قطعا برای بدمینتون قم خیلی خوب خواهد بود، البته اعتقاد من این است که باید در کنار بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای که در این تیم بودند، از حضور نفرات بومی بیشتر استفاده می‌شد تا از این فرصت مغتنم برای افزایش تجربه بومی‌ها بهره ببریم که بیشتر پیشرفت کنند.

صادقیان که تجربه بازی در نمایندگان لیگ برتری سیستان و بلوچستان، گنبد، کردستان و زنجان را دارد، عنوان کرد: شرایط تیم رعد در لیگ گذشته از همه لحاظ خوب بود و مزیت ویژه تیم این است که بازیکن سرباز می‌گیرد و این بسیار خوب است.

وی در پایان راجع به شرایط جسمانی خود و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار کرد: در آخرین بازی تیم متاسفانه دچار پارگی آشیل شدم که من را مجبور به عمل جراحی کرد، در حال حاضر شرایطم خوب است که امیدوارم به بازی‌های تیم برسم، با این حال تیم چند بازیکن سرباز جدید جذب کرده و فکر می‌کنم تیم خوبی داریم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.veifuqe8ysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما