تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 5106
در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه قم در مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی مطرح شد:

جشنواره های فروش ویژه در راه است/اصحاب رسانه، میدان دار پیگیری مشکلات در صنایع تولیدی و بازرگانی هستند

از جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران قم به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت 21 مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک در حمایت از تولید داخلی تجلیل شد.
جشنواره های فروش ویژه در راه است/اصحاب رسانه، میدان دار پیگیری مشکلات در صنایع تولیدی و بازرگانی هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اقتصاد و تولید اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه احمدخانی به بزرگترین مرکز فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی مبدل شده است.
احمدخانی بیان کرد: اعتبار 15 ساله، پوشش کامل تجهیزات ساختمانی و تنوع بالای محصولات  پاسخ به تمام نیاز های مشتری و در نظر گرفتن شرایط منعطف پرداخت،همکاری با برندهای معتبر بازار و ارسال رایگان  از مهمترین مزیت های این مجموعه است.
وی تصریح کرد: افق بلند فعالیتهای این مجموعه و تلاش روز افزون تیم اجرایی متعهد و متخصص، موفقیت مجموعه را تضمین می کند.
مدیرعامل مجتمع تولیدی بازرگانی احمدخانی با اشاره به فروش اقساطی بدون سود مجتمع تولیدی بازرگانی عنوان کرد: جشنواره های فروش ویژه در راه است و شرایط خوبی را برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش های محصولات مجموعه شامل 1) تجهیزات سرمایشی ،گرمایشی،تاسیسات و موتورخانه شامل: کولرگازی،داکت اسپیلت،چیلر،پکیج و رادیاتور 2)تجهیزات بهداشتی ساختمان شامل:وان،جکوزی،شیرآلات،پانل های دوش،توالت فرنگی، زمینی و روشویی 3) تجهیزات آشپزخانه شامل:اجاق،هود آشپزخانه،ماکرویو، سینک   4) یراق آلات درب،کابینت و مکانیزم‌های مرتبط  شامل: آبچکان و تجهیزات مدرن داخل کابینت،دستگیره های درب و کابینت  5) درب های ساختمان، درب و پنجره دو جداره آلومینیوم و یو پی وی سی، دکوراسیون منزل،مراکز تجاری و تفریحی 6) تجهیزات لوله و اتصالات را  با شرایط اقساطی بدون سود عرضه می گردد.
ایشان در ادامه افزود: با راه اندازی مرکزخدمات پس از فروش این مجموعه به نام ریتا سرویس،تمامی دغدغه های ما در جهت اراده خدمات بهتر به مشتریان  دیده  شده است و خدمات ریتا سرویس جدا از گارانتی های شرکت های تولید کننده  محصولات می باشد.
احمدخانی گفت: این مجموعه آمادگی همکاری با ادارات، ارگانها و سازمانها را دارد و شرایط ویژه ای را در جهت ارائه خدمت به کارمندان و پرسنل در نظر گرفته است.
گفتنی است در این مراسم که از ساعت ۱۴٫۳۰ عصر 20 مرداد در مجتمع آغاز شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سه نوبت   از بیش از ۶۵ خبرنگار استان قم تجلیل شد، ضمن اینکه اصحاب رسانه از مجتمع و بخش های مختلف مجتمع فروشگاهی احمدخانی  بازدید کردند.
راه های ارتباطی با این مجموعه به شرح ذیل اعلام شده است:
فروشگاه جوادالائمه    38122
مرکز خدمات پس از فروش( ریتا سرویس)   37043
فروشگاه  شهرک قدس     37046
سایت : www.ahmadkhani.co
اینستاگرام:  ahmadkhani.co

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.z0k2yt0f9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما