تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 5051
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) به منظور معاینه و کمک به درمان بیماران کرونایی در دبیرستان ماندگار دین و دانش قم برپا شد.
درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) در دبیرستان دین و دانش قم برپا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محمد خامه یار مدیر این درمانگاه اظهار کرد: در بیست و یکمین سال برپایی ایستگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) در خیابان ١٩ دی قم، این درمانگاه با مشارکت چندین پزشک متخصص و عمومی ازجمله دکتر مظفری فوق تخصص ریه در روزهای تاسوعا و عاشورا به ارائه خدمت به بیماران کرونایی پرداخت.

 وی گفت:در این درمانگاه همچنین با مشارکت جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران شامل ده ها کپسول اکسیژن، دستگاه‌های اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی، ویلچر و... که با کمک های مردمی خریداری شده به صورت امانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

خامه یار از دیگر خدمات ایستگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) را با توجه به شرایط کرونایی ارائه بسته های معیشتی، نوشت افزار و غذای گرم به نیازمندان و خانواده بیماران ذکر کرد و گفت: در این دو روز هزاران بسته غذایی خشک، نوشت افزار و بیش از ده هزار پرس غذای گرم به خانواده های بیمار و محروم که‌ در داخل و حاشیه شهر شناسایی شده‌اند تحویل شد و چندین راس دام نیز جهت کمک به آنان ذبح شد.

مدیر جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها به خدمات برون استانی این جمعیت اشاره کرد و از خدمت رسانی گسترده به هموطنان سیل زده، زلزله زده و مناطق کم آب در استان های کرمانشاه، لرستان و سیستان و بلوچستان با کمک‌های مردم قم و دیگر استان ها خبر داد.

تعهد تامین دائمی آب برای ١٠٠ خانوار و احشام آنها در زابل، احداث درمانگاه شهر علی اکبر سیستان و بلوچستان، کمک به بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده در کرمانشاه و اماکن سیل زده در لرستان و نیز ساخت یادمان شهدای شهر معمولان و ساخت مسجد روستای چم مهر بخشی از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام این جمعیت است که خامه یار به آنها اشاره کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqpa2bqxsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما