رئیس مؤسسهی آموزش عالی طلوع مهر گفت: توانمندسازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار از اولویت های موسسه آموزش عالی طلوع مهر است .
رئیس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر :
توانمندسازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار از اولویت های موسسه آموزش عالی طلوع مهر است
19 مرداد 1400 ساعت 1:00
رئیس مؤسسهی آموزش عالی طلوع مهر گفت: توانمندسازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار از اولویت های موسسه آموزش عالی طلوع مهر است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی در نشستی که در محل این مؤسسه و با حضور رئیس مؤسسه حجه الاسلام و المسلمین دکتر بنایی و معاونین مؤسسه و خبرنگاران خبرگزاریهای مختلف برگزار شد، پیرامون جایگاه شهر قم و لزوم اهتمام به ارتقاء این جایگاه، مسائل گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در فضای علمی و لزوم ارائهی الگوی یک دانشگاه موفق در شرایط کنونی جهان و ایران بحث و گفتگو شد.
در ابتدای جلسه حجه الاسلام و المسلین علی بنایی ضمن تبریک ایام پایانی ماه ذی حجه، تلاش برای معرفی علمی و مستند وقایع مهم اتفاق افتاده در روزهای پایانی این ماه را که هر کدام به تنهایی میتواند سند حقانیت اسلام و تشیع باشند را یکی از ضرورتهای امروز برشمرده و تلاش برای نشر معارفی که در طول سالیان متمادی توسط نخبگان و بزرگان از علمای شیعه در این زمینه عرضه شده است را از اقداماتی دانست که خبرگزاریها میتوانند در آن نقشی به سزا داشته باشند.
رئیس مؤسسهی آموزش عالی طلوع مهر در ادامه با اشاره به جایگاه قم و توجه به این که امروزه قم کانون تولید و ترویج علوم اسلامی در کشور است این نکته را افزود که ظرفیت استفاده از رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام می تواند تحولات و توسعه و تعالی قم را جهت دهی نماید.
مهم ترین عناوین عملکرد معاونت آموزش :
1. آغاز به کار آموزش مجازی در اولین هفتهی پس از همه گیری ویروس کرونا؛
2. بهره گیری از سامانهی یکپارچهی آموزش مجازی (از ثبت نام تا برگزاری کلاسها، حضور و غیاب سیستمی و برگزاری آزمونها با یک سامانهی الکترونیک)
3. ضبط و در اختیار قرار دادن محتوای کلاسهای برگزار شده به صورت آنی و سیستمی به گونهای که فایل صوتی کلاس بلافاصله پس از برگزاری کلاس قابل دانلود است.
4. پاسخ گویی به دانشجویان از طریق سامانهی گفتگوی آنلاین گفتینو، امکان ارسال و دریافت پیام از طریق سامانهی آموزش مؤسسه و همچنین امکان ارتباط از طریق پیام رسان های اجتماعی واتسآپ و ایتا؛
5. ارائهی آی دی ایتای نمایندگان تمامی گروههای علمی و اساتید راهنمای واحد خواهران به تمامی دانشجویان جهت تسهیل ارتباط در حوزهی مباحث علمی؛
6. ارائهی آی دی ایتای تمامی مسئولان و کارشناسان موسسه به تمامی دانشجویان جهت تسهیل ارتباط در حوزهی امور اداری؛
7. پشتیبانی برخط از کلاسها (استاد و دانشجو) در هنگام برگزاری کلاسها.
8. به روزرسانی ارزشیابیهای کلاسی متناسب با شرایط فضای آموزشهای مجازی.
9. برگزاری دورههای جانبی آموزشی در مرکز مهارت افزایی و کارآفرینی مؤسسه.
10. تجهیز موسسه از حیث امکانات مورد نیاز برای آموزشهای مجازی و ارتقاء زیرساختهای موسسه جهت برگزاری با کیفیت کلاسها.
11. تلاش برای ترویج شیوههای نوین کلاسداری در فضای اموزش مجازی در میان اساتید موسسه.
12. راه اندازی دفتر مهارت افزایی؛
13. برگزاری دوره های کاربردی آموزشی مهارتی؛
مهم ترین عناوین عملکرد معاونت پژوهش:
همچنین آقای حسین محمودی، مدیر پژوهشی مؤسسه با اشاره به سیاست هدفمندسازی پروژه های پژوهشی در مؤسسه عنوان کرد که جهتگیری پژوهش در این مؤسسه به رویکرد ارائه راه حلها برای برونرفت از چالش های فراروی کشور و استان قم است؛ این رویکرد نه تنها موجب کسب اعتبار علمی می شود، بلکه برای مردم ثروت ملی و رفاه به ارمغان می آورد.
وی برخی از عناوین عملکرد این مؤسسه در حوزه پژوهش در سال 98-1399 را به شرح زیر برشمرد:
کد مطلب: 4960