تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 4888
معاون خدمات شهری و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در راستای حمایت و پشتیبانی از ساخت یک مجموعه تلویزیونی در شبکه سراسری، از پشت‌صحنه مسابقه‌ تلویزیونی محیا بازدید کردند.
بازدید معاون خدمات شهری و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پشت‌صحنه مسابقه‌ تلویزیونی محیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید امیر سامع معاون خدمات شهری و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پشت‌صحنه مسابقه‌ تلویزیونی محیا بازدید کردند.

 در این بازدید که با هدف حمایت از تولید برنامه‌ها با موضوع فرهنگ و حقوق شهروندی و مدیریت شهری در کنار موضوعات مهم مسابقه تلویزیونی محیا انجام شد؛ تهیه‌کننده این برنامه اظهار داشت: مسابقه تلویزیونی محیا با هدف بالابردن سطح آگاهی مخاطبین در زمینه‌های فردی و اجتماعی طراحی‌شده است.

نصیری با بیان اینکه در این برنامه سعی بر این است در قالب مسابقه مسائل و معضلات کاربردی جامعه مطرح و با رویکرد دینی تولید شود، ابراز کرد: دورنمای مسابقه اصلاح و تغییر سبک زندگی اجتماعی افراد و ترویج آن در سطح جامعه و با موضوع احکام شرعی و قوانین سبک زندگی با رویکرد دین است و شرکت‌کنندگان در ۴ مرحله به رقابت می‌پردازند.

همچنین استفاده از کارشناسان و خبرگان حوزه دین با به‌کارگیری نویسندگان مجرب و تبدیل آن به یک پلتفرم مسابقه جذاب از ویژگی‌های این برنامه است.

گفتنی است ساخت دکور در مراحل پایانی است و به‌زودی تولید قسمت‌های مسابقه شروع می‌شود، خانواده‌هایی که علاقه‌مند هستند که در این مسابقه شرکت کنند می‌توانند در پیام‌رسان واتس آپ با شماره تلفن ۰۹۹۰۶۱۰۰۰۲۳ ارتباط گرفته و در برنامه حضور یابند.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oexfuqeoosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما