تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : 4857
قم- مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تزریق واکسن تاحد زیادی مرگ را کاهش می‌دهد گفت:گسترش روند واکسیناسیون و استقبال مردم قم می تواند از شکل گیری پیک جدید کرونا جلوگیری کند.
واکسن کرونا تا حد زیادی مرگ و میر را کاهش می دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی ابرازه صبح دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به کاهش گروه‌های سنی در بحث واکسیناسیون استان قم گفت: در حال حاضر افراد ۵۰ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به مراکز منتخب نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گسترش مراکز تزریق واکسن به صورت خودرویی را یک از اولویت‌های استان قم بمنظور جلوگیری از تجمع بیان کرد و افزود: برای موفقیت در اجرای برنامه واکسیناسیون باید روند واکسیناسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: برای رسیدن به این شرایط و موفقیت اجرای طرح واکسیناسیون باید همه امکانات استان قم به مدت سه هفته بسیج شود.

ابرازه با اشاره به اینکه تزریق واکسن تا حد زیادی ابتلاء و تقریباً مرگ را کاهش می‌دهد گفت: با گسترش روند واکسیناسیون و استقبال مردم قم از آن، می‌توانیم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و از شکل‌گیری پیک‌های احتمالی بعدی جلوگیری کنیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۳۰ تن بر اثر ابتلاء به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی قم بستری هستند که هیچکدام از این افراد دریافت کننده واکسن کرونا نبودند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.tdjiw6dcegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما