تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 4833
استاندار قم گفت: باید تمام خدمات به‌صورت یکپارچه برای مردم فراهم شود، هم نیاز است به اقتصاد و معیشت مردم توجه شود و هم به شادابی مردم و فرهنگ و در یک کلام این یعنی تحقق توسعه پایدار.
لزوم توسعه یکپارچه شهر قم/تلاش قابل‌تقدیر مدیریت شهری برای جبران کمبودهای شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بهرام سرمست با بیان اینکه سیاست کلی ما در استان بر مدیریت علمی و نگرش سیستمی استوار است اظهار کرد: مدیریت علمی به این معناست که تمام تصمیمات و سیاست‌گذاری ما براساس کار تخصصی و علمی باشد و اعتقاد ما بر این است که ارگان‌های تخصصی این اقدامات را انجام دهند.

وی با تأکید بر حمایت مدیریت عالی استان از ارگان‌ها و نهادهای فعال تخصصی خاطرنشان کرد: تفکر و نگرش سیستمی و هماهنگ و تعامل سازنده و ایجاد هماهنگی بین تمام ارگان‌هایی که عامل توسعه استان هستند از دیگر اولویت‌های ما است.

استاندار قم بر ضرورت کاهش اختلافات و تعارض منافع بین نهادهای مختلف تأکید کرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که در تمام استان در نهادهای مختلف وجود دارد و تعامل با نمایندگان مجلس، نهاد قضائی، علما، مراجع تقلید و نخبگان و… از محورهایی است که می‌تواند عامل رشد و توسعه شهر قم باشد.

وی با بیان اینکه امروز در استان هماهنگی و همدلی مطلوبی فراهم‌شده است گفت: امروز مدیریت شهری اقدامات قابل‌توجهی را در نقاط مختلف شهر در حال اجرا دارد.

استاندار قم به اجرای پروژه‌های تفریحی و گردشگری توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی که قم دارد و حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر در شهر و جمعیت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزارنفری، نیاز است که فضاهای تفریحی و گردشگری در کنار فضاهای فرهنگی و اقتصادی توسعه یابد.

وی بیان کرد: باید تمام خدمات به‌صورت یکپارچه برای مردم فراهم شود، هم نیاز است به اقتصاد و معیشت مردم توجه شود و هم به شادابی مردم و فرهنگ و در یک کلام این یعنی تحقق توسعه پایدار.***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.texfuqeotsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما