تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 4829
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در سراهای محله شهر قم خبر داد.
برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در سراهای محله قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده در ایام دهه ولایت اظهار داشت: طرح میثاق ولایت با هدف تکریم، تبلیغ و تعظیم ایام دهه ولایت به‌ویژه عید غدیر خم در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: برنامه‌های طرح میثاق ولایت با توجه به شرایط کرونایی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هماهنگی و کنترل ستاد مدیریت کرونای قم برگزار شد.

به گفته وی برگزاری جشن نشاط شهروندی، جنگ نشاط، اجرای سرود، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی، روایت گری، نقاره خوانی و غیره بخشی از برنامه‌های انجام‌شده در قالب طرح میثاق ولایت بوده است.

مقیمی یادآور شد: مردمی بودن محور برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم است و در تمام برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده تا جنبه و وجهه مردمی بودن تقویت شود.

وی با بیان اینکه در طول دهه ولایت هر شب در مناطق و محلات مختلف شهر قم جشن‌های میثاق ولایت با حضور پررنگ شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است، گفت: برپایی خیمه‌های علوی شامل ایستگاه‌های فرهنگی، ایستگاه کودک، ایستگاه مشاوره و غیره نیز همزمان با طرح میثاق ولایت در محلات مختلف شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: اجرای گروه‌های سرود و برپایی کارگاه‌های آموزشی مرتبط با مهارت‌های زندگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی نیز با همت این سازمان در حال برگزاری است.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8ebjh8vo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما