تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 4823
مجموعه تصاویر بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) با عنوان "خواهر خورشید" با مشارکت شهرداری قم رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  آیین رونمایی از کتاب مصور “خواهر خورشید” شامل منتخبی از عکس‌های ۱۸ سال گذشته امیر حسامی‌نژاد عکاس قمی از بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س)، با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ، اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان استانی در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

این کتاب در ۲۱۶ صفحه شامل تصاویری از بخش‌های مختلف حرم مطهر همچون گنبد و بارگاه، صحن و سرا، رواق‌های داخلی و مراسم‌های مختلف حرم حضرت معصومه(س) به‌ویژه نماز اعیاد فطر و قربان و تشییع شهیدان مدافع حرم تشکیل‌شده است.
۲۲۲ فریم عکس در این کتاب منتشرشده است که این تعداد عکس طی مدت ۱۸ سال و از زمان رونمایی گنبد جدید حرم حضرت معصومه(س) تا ماه‌های اخیر را شامل می‌شود.
همچنین فصل ویژه‌ای از این کتاب به ‌عکس‌های قدیمی، کم‌تر منتشرشده و یا تابه‌حال منتشرنشده از حرم مطهر اختصاص داده‌شده است.
استفاده از ظرفیت‌ها و نظرات اساتید هنری در بخش‌های مختلف گردآوری و تدوین کتاب نیز از دیگر شاخص‌هایی است که به آن توجه شده است.
شهرداری قم باهدف حمایت از هنرمندان بومی قم و مستندسازی بخشی از تاریخ مربوط به شهر قم در تهیه این کتاب مشارکت داشته و بخشی از هزینه‌های تولید این اثر فاخر هنری را در قالب مشارکت متقبل شده است.**



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.ra5ct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما